Home Επικοινωνία Βιογραφικό Φωτογραφίες Νομοθεσία Έγγραφα Εισηγήσεις Διακηρύξεις Βιβλία-Άρθρα Άρθρα Συνέδρια-Σεμινάρια Blog

 

 

 


   Από τον Νίκο Τριπόδη

Με την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου

5. H Φυσική Αγωγή στο Νέο Σχολείο, 2012

4. Αθλητικό σχολείο και συνεργατική μάθηση, 2010
Είναι ανάγκη να δημιουργηθεί ένα αθλητικό σχολείο ανθρώπινο, συνεργατικό, ελπιδοφόρο που θα εκπαιδεύει μαθητές-αθλητές αυτόνομους, με γνώση, δεξιότητες, με κριτική σκέψη, ευέλικτους και ευπροσάρμοστους αυριανούς πολίτες που να μπορούν να λειτουργούν στο εμείς, που να θέλουν και να μπορούν να προσφέρουν, πολίτες ψυχικά υγιείς

3. Πρότασεις για την Οργάνωση και Διεξαγωγή Αθλητικών Δραστηριοτήτων μαθητών με Αναπηρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και το σχέδιο δαπανών
1. 2007-2009

2.
2009-2010
3. 2010-2011
α. Σχέδιο για την οργάνωση και διεξαγωγή των Αθλητικών Δραστηριοτήτων μαθητών με αναπηρία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (2007-2009)
β. Βεβαίωση συγγραφικής ομάδας που αφορά στην πρόταση για την Οργάνωση και Διεξαγωγή Αθλητικών Δραστηριοτήτων μαθητών με Αναπηρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2007)
γ. Σχέδιο δαπανών για τη διεξαγωγή των Αθλητικών Δραστηριοτήτων μαθητών με αναπηρία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (2007-2009)
δ. Βεβαίωση συγγραφικής ομάδας που αφορά στις δαπάνες Αθλητικών Δραστηριοτήτων μαθητών με Αναπηρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2007)

2. Πρόταση για τον εξοπλισμό του σχολικού φαρμακείου, 2009
Για την αποτελεσματικότερη παροχή των πρώτων βοηθειών, εκτός από τη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας, είναι απαραίτητο το φαρμακείο σε κάθε σχολική μονάδα με τον κατάλληλο ιατρικό εξοπλισμό. Σε συνεργασία με το Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών - Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, με το κλείσιμο των ημερίδων Μάθε και Σώσε, σας καταθέτω τον εξοπλισμό του σχολικού φαρμακείου με όλα τα απαραίτητα όργανα, υλικά  και φάρμακα που χρειάζεται να υπάρχουν
2.1. Πρόταση για τον εξοπλισμό του σχολικού φαρμακείου

1. Προτάσεις επιμόρφωσης Γραφείου Σχολικών Συμβούλων Β/θμιας εκπ/σης Β΄ Αθήνας, 2008
Οι επιμορφωτικές δράσεις πρέπει να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η μεθοδολογία επιμόρφωσης να μην περιορίζεται στην παροχή θεωρητικών γνώσεων, αλλά να εστιάζει στην διδακτική πράξη με έμφαση στην πρακτική αξιοποίηση και εφαρμογή. Ειδικά για τη μάθηση που αφορά ενήλικες, ο Brookfield υποστηρίζει (1996) ότι σχεδόν κάθε εγχειρίδιο για τις πρακτικές της εκπαίδευσης ενηλίκων επισημαίνει τη σημασία των εμπειρικών μεθόδων. Σημαντική θέση στους έχοντες δικές τους εμπειρίες ενήλικες, αποτελεί η ανάκληση και ανταλλαγή αυτών των προσωπικών εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευομένων. H στοχαστική διεργασία αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της ενήλικης μάθησης
1.1. Προτάσεις επιμόρφωσης Γραφείου Σχολικών Συμβούλων Β/θμιας εκπ/σης Β΄ Αθήνας

Διακήρυξη
1. Συνδιοργάνωσης Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων, 2008
Ζητώντας τη συνδιοργάνωση Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων πιστεύουμε πως ρίχνουμε το τελευταίο οχυρό ρατσισμού του  ολυμπιακού κινήματος. Ας τολμήσουμε αυτό το μεγάλο βήμα και είναι βέβαιο  πως οι εικόνες που θα χαραχθούν στις ψυχές των παιδιών μας θα γίνουν η  απαρχή μιας νέας κοινωνικής πραγματικότητας, όπου κανείς δεν θα  χρειάζεται να διεκδικήσει την αποδοχή της διαφορετικότητάς του, απλά θα τη  βιώνει με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί
1.1. Συνδιοργάνωσης Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων
1.2. Joint Organization of the Olympic Games and the Paralympics
1.3. Ανάρτηση διακήρυξης
1.4. Ευχαριστήρια επιστολή από τον Υφυπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων